Департамент
з підвищення конкурентоспроможності регіону

Харківської обласної державної адміністрації

02.jpg

Ця Бібліотека матеріалів сформована для використання на практиці посадовими особами місцевого самоврядування та іншими зацікавленими особами, які працюють над питанням створення або покращення роботи  Центрів надання адміністративних послуг. Основну частину матеріалів складають методичні напрацювання та зразки документів підготовлені експертами в рамках Програми ЄС «U-LEAD з Європою. Розвиток ЦНАП», що є спільною програмою Європейського Союзу та його держав-членів – Данії, Естонії, Німеччини, Польщі та Швеції. Проект впроваджується SALAR / SKL International.

Також до Бібліотеки додано «Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг» - збірку правил, вимог та рекомендацій щодо якісного обслуговування відвідувачів ЦНАП, розроблену програмою USAID «Лідерство в економічному врядуванні» (ЛЕВ) спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Офісом реформи адміністративних послуг.


Сервісні центри МВС

 

Повний перелік послуг сервісних центрів МВС 

 

 


Сучасний центр адмінпослуг

Матеріали розроблено Міністерством регіональної політики станом на 1 серпня 2017 року та носять рекомендаційний характер. Документ містить загальну інформацію про мету, завдання, визанчальний підхід до побудови мережі ЦНАП та організацію процесу створення ЦНАП, а також алгоритми налаштування послуг, стандарти, засоби аналізу  ефективності роботи центрів, зразки приміщень і зонування та багато іншої корисної інформації.


Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг

Єдині вимоги до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг - організаційно-інструктивні та частково методичні матеріали, що розроблені Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно із Офісом реформи адміністративних послуг  та за підтримки Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні» з урахуванням практичного досвіду впровадження таких стандартів центрами надання адміністративних послуг – членами Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг.


 Створення центрів надання адміністративних послуг в ОТГ

Цей Збірник матеріалів сформований для використання на практиці посадовими особами місцевого самоврядування та іншими зацікавленими особами, які працюють над питанням створення ЦНАП або покращенням його роботи. Основну частину матеріалів складають методичні напрацювання та зразки документів підготовлені експертами в рамках Програми ЄС «U-LEAD Компонент 2: (початкова фаза)», що є спільною програмою ЄС та його держав-членів – Данії, Естонії, Німеччини, Польщі та Швеції. Проект впроваджується SALAR / SKL International і спрямований на створення центрів надання адміністративних послуг в ОТГ


Перелік вимог до ЦНАП, насамперед ОТГ

Матеріали розроблено SKL International та містять вимоги до будівлі та внутрішнього облаштування, а саме: загальні вимоги, оформлення входу в будівлю, вимоги до приміщень для очікування, інформування відвідувачів тощо.

 Примірний перелік послуг ЦНАП ОМС (в т.ч. для ОТГ)

 Матеріали SKL International містять мінімальний та оптимальний перелік послуг ЦНАП, а також перелік інших додаткових адміністративних послуг.

Пропоновані моделі ЦНАП

 У матеріалах SKL International 

Перелік критеріїв готовності ОМС до створення ЦНАП

Матеріали SKL International містять перелік необхідних передумов для створення ЦНАП та формальних підтверджень (розпорядження, рішення рад тощо).

Основоположні принципи створення ЦНАП

Матеріали SKL International містять рекомендації про організацію робочої групи, розробку стратегії зі створення та розвитку ЦНАП, облаштування та ремонт приміщення, а також наведена інформація щодо переліку послуг, інструментів інтеграції, організаційно-правового статусу ЦНАП та про іншу підготовчу роботу.

Перелік найпопулярніших послуг для ЦНАП

Цей розрахунок проведений на основі використання інформації отриманої з Луцького ЦНАП та Департаменту соціальної політики Луцької міської ради за 11 місяців 2016 року.  Документ підготовлений для прогнозування штатного розпису ЦНАП та кількості робочих місць.


Посібник «Діяльність ЦНАП та оцінка якості надання адміністративних послуг»

Практичний посібник розроблено в рамках реалізації проекту "ПРОМІС", який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади. Автор матеріалів: Бригілевич Ігор, заступник голови правління ЛГО «Центр досліджень місцевого самоврядування». Наведено інформацію про основні положення методології оцінки якості надання послуг з описом інструментів оцінки, загальними висновкими та рекомендаціями, а також приведено приклади кращих практик діяльності ЦНАП та оцінки якості.



Бібліотека Програми "U-lead з Європою"

Посібник з інформування та зулучення населення у роботу ЦНАП

 

 

Тренінги для персоналу ЦНАП

 

Посібник по інтеграції комплексного гендерного підходу у роботі ЦНАП

 

Як створити належний ЦНАП в ОТГ? Досвід інституційного створення ЦНАП в рамках Програми "U-LEAD з Європою"

 

Як створити належний ЦНАП в ОТГ? Резюме посібника

 

Досвід фізичного створення ЦНАП у рамках Початкової фази Програми "U-LEAD з Європою"

 

Проекти Меморандумів про співпрацю у сфері надання адмінпослуг

 

Приклади (моделі) інформаційних карток

 

Приклади специфікації автомобіля для робіт з його переобладнання в мобільний ЦНАП у Славутінській громаді, Хмельницької області

 

Приклади проектної документації на будівництво ЦНАП у Миколаївській громаді, Сумської області

 

Приклади проектної документації на будівництво ЦНАП у Полонській громаді, Хмельницької області

 

ЗАКОНОДАВЧА ПІДТРИМКА


БУКЛЕТ U-LEAD. Я маю право на якісні адмінпослуги!

ДІЗНАТИСЯ ПРО ПОВНИЙ ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ, МОЖНА

КУДИ СКАРЖИТИСЯ, ЯКЩО ТИ НЕ ЗАДОВОЛЕНИЙ ДІЯМИ ПРАЦІВНИКІВ ЦНАП?

ІНШІ КОРИСНІ ПОРАДИ 

 
Грудень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5